Szerviz menedzsment

A PULI-ERP élen jár a szervizfolyamatok támogatásában

Tervezés, szervezés és nyilvántartás –
ami a pontos és gyors szervizhez kell.

Változatos szűrések segítségével a korábban előkészített feladatok, tevékenységek tervezhetővé válnak és könnyebben megvalósítható a szervizes kollégák egyenletes terhelése. A munkalapok felelősre delegálásával és státuszváltásokkal a menedzsment azonnali, naprakész információkat kap arról, hogy ki, milyen feladaton dolgozik éppen.

Az on-site munkavégzést mobil (autós) raktárral és készletnyilvántartással, online, nyomtatás nélkül aláírható munkalappal támogatjuk.
PULI-ERP Vállalatirányítási rendszer

ERP megoldás integrált bolti értékesítésre
és webáruházi kereskedelemre

Támogatjuk a vásárlásokat és rendeléseket sok csatornán keresztül integrált rendszerünkkel. Gyors kiszolgálást biztosítunk modern kasszamodulokkal, kártyaterminálokkal és webáruházzal.

A vásárlások, rendelések különböző csatornán érkezhetnek.

ERP megoldás szerviz folyamatok integrált kezelésére

Napi szervizes munkafolyamatok teljeskörű támogatása

Partner szerződéses adatok, eseti- és átalánydíjak kezelése

Pontos nyilvántartás a szervizelt eszközökről és tulajdonságaikról

Gyáriszám kezelés a teljes értékesítési és szerviz folyamat során, egyszerűen visszakövethető eszközmozgások

Hibabejelentések egyszerű rögzítése, szerviz feladat generálás és delegálás

Eseti hibák és időzített, előre tervezett időszaki karbantartások kezelése

Munkalap aláírási lehetőség nyomtatás nélkül

Automatikus készletmozgás a munkalap kiállításával

Munkalapok egyszerű, akár tömeges számlázása, hó végi elszámolások

Dedikált Ügyfél felület hibabejelentések, munkalapok, számlák kezelésére (PULI Szerviz Portál)

TEGYE ÁTLÁTHATÓVÁ ÉS HATÉKONYABBÁ CÉGE MŰKÖDÉSÉT
A PULI ERP-VEL

Szervíz modul
Szervíz modul
Szerviz menedzsment

A PULI-ERP legnépszerűbb szerviz funkciói

Az elfogadott kereskedelmi árajánlatból felesleges adatrögzítés nélkül, egy kattintással szerviz feladat, majd munkalap generálható, így téve gyorsabbá és hatékonyabbá a munkavégzést.

Kapcsolódó funkciók

A teljes kiskereskedelmi folyamatot integráltan támogatjuk, gyors kiszolgálást segítő modern POS felülettel, pénztárgéppel, kártyaterminállal.

A PULI-ERP rendszer az ajánlatadástól a számlázásig a komplett nagykereskedelmi és rendelés kiszolgálási folyamatot integráltan támogatjuk.

Ügyfelei követése és nyilvántartása még sosem volt ilyen egyszerű. Teljes körű (360 fokos) ügyfélkép, egy képernyőn.

A beszerzések kezelését is sokrétűen támogatjuk.

Mivel a kereskedelmi szektor kiemelt területünk, a készletkezelés kihívásait pontosan ismerjük.

Kimondottan kisebb összeszerelő, csomagoló cégek számára előnyös megoldás.

Egyik legújabb innovációnk, az utóbbi években elterjedt hatékonyságnövelő eszközök funkcionalitását integráltuk az ügyviteli rendszerünkbe.

Teljes körű, integrált funkcionalitást kínálunk. Gyors adatrögzítés, áttekinthető képernyők segítik a hatékony munkavégzést.

Egyedi workflow-k, iratkezelés, projekt támogatás folyamatai cégenként nagyon eltérőek lehetnek, gyakran egybefonódnak.

Kapcsolat

Szabaduljon meg a felesleges adminisztrációtól,
tegye átláthatóbbá cége működését!

Egy modern, a közép-, és nagyvállalatok üzleti igényeire megalkotott ERP rendszer segít, hogy cége a következő szintre lépjen.

Jelentkezzen konzultációra, hogy szakértő kollégánk felmérhesse igényeit és bemutathassa a PULI-ERP megoldásait!